Saturday, April 2, 2011

Scuze Moi ! Could you please move your big, fat naked ass away from my face !?!?

Well Hello There Kittens !

Miss me ?

So I've been going to the gym lately and in the gym, there is always the lockerroom.........

The women in my lockerroom like to take their sweet time in putting clothes on. They do everything else first, drying their hair, putting on makeup, taking to the person next to them, before...... God forbid they put some underpants on ! And for all you horndogs reading this and wishing that you were in my shoes, not so fast !These ladies are probably not your type.

I am not that bothered by nudity, but I do get a little peeved by seeing naked people sitting on the same benches and chairs that I sit on when tying my shoes or when I put my gymbag down. NAKED VAG ALERT !!!!

You know what else I noticed ? That somehow naked people unintentionally gravitate towards me.

The other day when I came in I noticed a .......how do I say this....... tall, "big-boned" naked chick just taking her sweet naked time drying her hair. When I walked in, I noticed her BIG red ass, mainly because it was facing my direction when I walked in. It looked like it broke out in a little rash. But I was like, whateves......... because she was in the opposite corner from me.

So I wandered over to my bench, and proceeded to sit down. A minute later Baby Rash Ass moseys on over to my section and proceeds to gab with her friend (ALSO NAKED). I couldn't move sections because I needed a day locker, so I just had to get dressed.

So they were gabbing and giggling and I was rushing to get dressed, and then Baby Rash Ass bends down in front of me and my face was a out a foot away from her big ass ! She put everything else on and her panties were the last to go on ! Like WTF !!!!!!  What is so bad about putting on underwear ?

Anyway, I just had to let that out. Lately I've been running outside, so I can avoid the gym shennanigans.

I have a lot more to post, but I can't possibly write that in the same blog post that talks about naked butt.

Anywhoosies, I will talk to you later.

Besitos !!!!




18 comments:

BamaTrav said...

Her ass must have looked like two bulldogs fighting in a duffle bag.

ileana said...

LMAO, Chica! You never fail to make me giggle!

Riot Kitty said...

WTF is right. I work out at home (and outdoors) but I always put my clothes on before I dry my hair. I just don't get it.

* Ashleigh * said...

Adventures at the gym...yeah I've had some encounters but yikes!

Is this why we can't hang out on Tuesday nights, the gym?

Jimmy's Journal said...

The bad thing about nudity is that the people who decide to go nude are people you really don't want to see!

Jimmy

Sassy Sassy said...

I put my panties on before drying my hair even in the privacy of my own home! It's called... being hygenic and clean. What's wrong with those gym women?!

mac said...

Naked ass should always be a good thing ;-)

CC said...

LOL! that is so funny and I know exactly what you are talking about. I've seen some scary sights in the ladies gym. Mainly really older women, like they are saying "screw it, I'm old and I don't give a crap"

H said...

OMG, I so identify with you, is it so difficult to cover up, I don't want to see your shit, and sure as hell dont want to sit where your dangly balls just were.

I blogged about this too, picture, old guy, naked, leg on the counter in front of the mirror, drying his ass......

Shadowdancer said...

Sandra.... in a guy's locker room, every guy's pubes looks like Fidel Castro.

Memphis Steve said...

I haven't had to deal with nearly as much of that in the gym as you have. Men, straight men anyway, tend to be aware that no one wants to look at their junk, so we put our pants on first and spend as little time as necessary with our junk swinging free. Plus, guys can get beat up for putting their bare asses in other guys' faces like that.

PorkStar said...

Naked ass is always a good thing. Once it has a rash of any sort, it's better to keep that shit away from you. In particular the face.

Shadowdancer said...

Would you care to comment on the bewbs?

Red Shoes said...

It cvould have been worse... she could have bent over and then farted...

That really would have sucked... :op

How are you, Ms Senorita?!?!? :o)

~shoesies~

Candice said...

What the fuck is wrong with people?

I understand that some people are comfortable with their bodies and all of that BS, but put some clothes on prior to doing your hair/makeup for fucks sake. You're in public and your ass has pimples on it!

Nasty!

Pesto Sauce said...

I am not a big fan of asses. I recall going to sauna and seeing those dirty asses and dicks

natalie said...

lol! very funny!
hugs happy weekend and come and visit me
love,natalie
Lurkynat

Salina said...

Love it... looks gorgeous and what a wonderful background your blog and awesome post...Garden of Life