Wednesday, May 24, 2006

Cleaning up

Hello there my lovelies,

I just gotta update this more than once a week. I've been cleaning up and getting rid of a lot of stuff. Basically, I had a storage unit full of stuff, and I can't afford to keep storing all that stuff every month. My rent is expensive enough and I have a separate mailbox for my mail. So I decided to take all my stuff out and store it in my room. But of course to make it all fit I had to do some serious spring cleaning.

I shredded old bills, threw out boxes of magazines and donated all the clothes and shoes I haven't worn in years. I am still getting rid of stuff. I'm a sentimental person and I like to keep stuff, but I realized that I can't keep letting stuff pile up. Organizing my stuff kinda makes me feel like I am taking control of my life. I need that right now.

While I was going through stuff I looked through my old photo albums that I made, my old photos that I took, old letters that people sent to me, my yearbooks, yada yada yada. It brought back a lot of old memories. I am glad I kept all that stuff. It makes me see how far I've come along.

Anyways, I am gonna get back to organizing. I could write about all the drama at work but I'll spare y'all for now.

Ciao Ciao.

 

2 comments:

happinessdreams said...

It seems like we are both doing the same thing. I've been on a cleaning mission for about 2 weeks now and I have sooooo many things that it is going to take me a long time to get things fixed and organized the way I want it to be. Once we are done organizing and throwing stuff out we should celebrate with cosmopolitans! LOL.
Elisa

winivere2002 said...

LOL @ I have been trying to do this since January. I have a storage unit I havent touched since I moved to the Valley which has been about six years now. It would be nice to have all that money instead but I still have hopes of moving back to Corpus Christi area. I could use your help cleaning up. LOL... I wish I could just get it overwith. It would be a great relief if I could get it done. Hugz, Win... PS.. Still looking for that sword pic......